חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

האם כדאי לשלב בין לימודים לפסיכומטרי ללימודים לבגרויות?

לימודים >> האם כדאי לשלב בין לימודים לפסיכומטרי ללימודים לבגרויות?
האם כדאי לשלב בין לימודים לפסיכומטרי ללימודים לבגרויות?
אלו ששוקלים לגשת למבחן פסיכומטרי בתיכון, כמו אלו המשלימים בגרויות לאחר הצבא מוצאים את עצמם מתלבטים האם השילוב בין לימודים לבגרויות ללימודים לפסיכומטרי יועיל או יזיק להם. התשובה בנושא זה אינה חד משמעית, והיא תלויה בגורמים שונים כמו כמות העומס על הנבחן והיכולת שלו להתמודד עמה, מסגרת הלימודים וכמובן כמות הזמן העומד לרשות הנבחן המוקדש לצרכי לימודים.
לימודים - מידע
בגרות - מידע נוסף
לימודים - מידע
פסיכומטרי - מידע בכדי לענות על שאלת הכדאיות, עלינו להפריך תחילה מיתוס נפוץ. רבים מאמינים כי לימודים לפסיכומטרי במקביל ללימודים בבגרות במתמטיקה יסייעו לקבלת ציון גבוה יותר, אך בפועל אין קשר בין חומרי הלימודים למבחן בגרות במתמטיקה לחומרי הלימודים לפסיכומטרי ויתר על כן, הטכניקות בהן משתמשים לפסיכומטרי לא ממש קבילות כדרך הגעה לתשובה בבגרויות...
 
עם זאת, לימודים לבגרות באנגלית במקביל לפסיכומטרי, יכולים לסייע לנבחן להצליח בשני התחומים, כיוון שבשתי הבחינות יהיה עליו להפגין את אוצר המילים, לשכתב משפטים ולענות על שאלות בהסתמך על טקסט שלא ראה בעבר.
 
פסיכומטרי - מידע כמות וסוג הבגרויות אליהם ניגש הנבחן צריכה אף היא להשפיע על ההחלטה האם לשלב בין פסיכומטרי לבגרויות או לא. לימודים לבגרויות בפיזיקה, ספרות, היסטוריה, מתמטיקה וכימיה שונים מלימודים לבגרות בהבעה, אזרחות או גיאוגרפיה, מבחינת כמות ההשקעה הנדרשת עבורם. כאשר ניגשים ליותר מבגרות אחת במקצועות הקשים ודורשי השינון, כדאי לדחות את הלימודים לפסיכומטרי למועד מאוחר יותר בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה.
 
פסיכומטרי - מידע כמות העומס שיש על נבחן פסיכומטרי נגזרת לא רק ממספר הבגרויות אליהן הוא ניגש, אלא גם לפעילויות הנוספות הממלאות את יומו כגון עבודה או מחויבות אחרת. לפני ההרשמה ללימודים לפסיכומטרי כדאי לברר את לוחות הזמנים של הקורס וכמה שעות בנוסף תדרשו להשקיע בשבוע בכדי להצליח בבחינה. כדאי לברר מתי מתחילים המרתונים, ולוודא כי הם אינם נופלים בימים שלפני הבחינה, בכדי לא לצאת קרחים מכאן ומכאן.
 
פסיכומטרי - מידע אמנם ציון פסיכומטרי מהווה חלק מהסכם, אך בפקולטות רבות קיימת קבלה על סמך ציון פסיכומטרי בלבד, ולכן כדאי להשקיע בלימודים לפסיכומטרי לא פחות, ואולי אף יותר מאשר ללימודים לבגרויות ועל כן במידה והמרתונים מתנגשים עם הבגרויות כדאי לוותר על אחד מהם, בכדי להשיג את הציון המיטבי.
 
פסיכומטרי - מידע אם הנבחן ניגש בעבר למבחן פסיכומטרי וכעת הוא מנסה לשפר את הציון, מבלי ללכת לקורס, האפשרות לשלב בין לימודים לבגרויות לבין חזרה על חומר הפסיכומטרי הופכת לריאלית יותר, והיא אף עשויה לחסוך למועמד זמן, כיוון שיוכל להגיש את טפסי הקבלה כבר לשנת הלימודים הקרובה.
 
פסיכומטרי - מידע עוד יוצא מן הכלל הוא לימודים לפסיכומטרי ולבגרויות במסגרת של מכינה אקדמאית. כיום, מכינות אקדמאיות רבות מציעות ללומדים בהם את האפשרות לשלב בין לימודים לפסיכומטרי ללימודים לבגרויות במסגרת מערכת שעות המתוכננת היטב למטרה זו, והמסייעת ללומדים בה להפיק את המירב מהלימודים בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים