חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

המכללה האקדמית לישראל

לימודים >> המכללה האקדמית לישראל
 
 
כותרת
 




המכללה האקדמית לישראל
 
מעוניינים ללמוד סיעוד, ניהול במערכות בריאות, ניהול טכנולוגיות מידע או ייעוץ חינוכי? יש לי שלוש מילים עבורכם- "המכללה האקדמית לישראל".
 
המכללה האקדמית לישראל היא מוסד אקדמאי, פרטי וחדש שנוסד ברמת גן בשנת 1994, כהמשך של "המכללה לישראל" ושלוחת אוניברסיטת  Heriot – Watt. המכללה מציעה שש תוכניות לימודים של אוניברסיטאות אמריקאיות מאיזור העיר בוסטון שבארה"ב. תוכניות הלימודים לתואר ראשון כוללת תואר ראשון בסיעוד, תוכנית השלמה לתואר ראשון בסיעוד, תואר ראשון בניהול במערכות בריאות, ותואר ראשון בניהול טכנולוגיות מידע. הלימודים לתואר שני כוללים תואר שני במנהל מערכות בריאות ותואר שני בייעוץ חינוכי. כל תארי המכללה מוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
 
המכללה נבדלת ממוסדות אקדמאים רבים אחרים בכך שהיא מציעה מסלולים החיוניים למשק הישראלי, המשלבים אתגר ועניין רב אצל הסטודנטים. המסלולים דואגים לשלב את הסטודנטים בתפקידים בהם יש מחסור בכוח עבודה.
 
מלגות
בשיתוף עם גופים חיצוניים כגון בתי חולים, משרד הבריאות וארגון המורים העל- יסודיים, מציעה המכללה האקדמית לישראל מגוון רחב מאוד של מלגות שונות לתארים השונים, ובכך מעודדת הרשמה לתארים בהם יש ביקוש רב בשוק העבודה. בין המלגות, הייחודיות למכללה, תמצאו מלגות לעמותת חברי סיעוד פסיכיאטרי, מלגות לאחיות בית החולים הדסה, ומלגות לבוגרי המכללה הממשיכים ללימודי תואר שני ברצף. סכומי המלגות נעים בין 1,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח וכמותם מוגבלת.
 
קורסים טרום אקדמיים
לאלו מכם שמעוניינים להירשם ולהתחיל ללמוד, אך אינם עומדים בתנאי הקבלה- אל דאגה. המכללה האקדמית לישראל מציעה קורסים טרום אקדמיים שיעזרו לכם לשפר את ממוצע ציונכם. בין אם אתם מעל גיל 30 וחסרי תעודת בגרות, רוצים להגיע לרמת "פטור" בלימודי האנגלת או זקוקים לשיפור ציון המתמטיקה שלכם - למכללה האקדמית לישראל יש את כל הקורסים שיעזרו לכם בכך ועוד. 
 
בנוסף לכל הקורסים האלו, המכללה מציעה גם קורס פסיכומטרי של חברת EZ Way פסיכומטרי, שנבחרה על ידי האוניברסיטאות והמכללות המובילות. הקורס מתקיים במכללה במגוון רחב של מועדים ושעות, שיתאימו במיוחד בשבילכם.
 
במכללה האקדמית לישראל יודעים כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מימון של קורס פסיכומטרי מובחר, ואיתו גם לימודים גבוהים. לשם כך ישנו החזר כספי חלקי של מחיר הקורס לאלו שמחלטים להירשם ללימודי תואר ראשון במכללה. יותר מכך, אם אתם מתכוונים להירשם ללמודי תואר ראשון בסיעוד במכללה- הרווחתם! המכללה מעניקה החזר כספי של מחצית מעלות קורס הפסיכומטרי לנרשמים.
 
לימודים בשילוב עבודה
כל אדם שיישאל על עבודה במסגרת תואר ראשון יענה שאין הדבר פשוט כלל וכלל. לשם כך נוצר שיתוף פעולה של המכללה האקדמית לישראל עם בית החולים וולפסון. המכללה מציעה תוכנית לימודים ייחודית וראשונה מסוגה בישראל המשלבת לימודי תואר ראשון בסיעוד תוך כדי עבודה בבית החולים, כבר מהיום הראשון ללימודים. בעזרת מסלול ייחודי זה, בית החולים מרוויח עוד "ידיים עובדות" והמכללה מרוויחה סטודנטים רבים בעלי מוטיבציה גבוהה במסלול לסיעוד. אך הדבר הכי חשוב הוא שאתם מרוויחים ניסיון רב שיעזור לכם בעת הלמידה לקורסים השונים, וכמובן יעניק לכם ייתרון משמעותי בעת חיפוש העבודה לאחר סיום התואר.
 
תכנית להסבת אקדמאים
אתם אתם אקדמאים שמחפשים הסבה לתחום חדש, מרתק ובעל משמעות – הגעתם למקום הנכון. המכללה האקדמית לישראל פותחת בפניכם את שעריה לשיתוף פעולה מוצלח נוסף, והפעם עם משרד הבריאות. עקב מחסור חמור באחים ואחיות בבתי החולים, משרד הבריאות מציע מלגות לימודים גבוהות במיוחד לאקדמאים שיחליטו לעבור לתחום הסיעוד במכללה. כל מה שתצטרכו לעשות מצידכם הוא להתחייב לארבע שנים של עבודה בבתי החולים הציבוריים בארץ.
 
למה זה בכלל משתלם?
ראשית, מדובר במקצוע חדש. עבור אלו מכם שמאסו במקצועם הקודם ומחפשים דרך חדשה ללכת בה, זוהי הזדמנות פז.
שנית, חשבו על כמות האנשים שתוכלו לעזור להם במסגרת המקצוע. מדובר בסיפוק עצמי רב בעת עזרה לאנשים רבים כל כך. החיוך-המכיר-תודה על פניו של אדם שעזרתם לו, אומר הכל.
שלישית, עם המלגה לא תצטרכו לדאוג לתשלומים גבוהים למוסד אקדמאי. כולנו מודעים לעלויות הגבוהות של לימודים אקדמאים, במיוחד אתם שכבר התחלתם לימודים אקדמאים במקצוע אחר, וכבר הוצאתם סכום כספי גבוה עד כה. המלגה תאפשר לכם לחסוך את הכספים הנוספים שהייתם עתידים להשקיע בהשכלתכם.
לבסוף, ההתחייבות לעבודה בבתי חולים ציבוריים במשך ארבע שנים רק תועיל לכם, משום שהיא בעצם מבטיחה לכם עבודה בתחום במשך ארבע השנים הבאות.
 
 
האמונה הגורפת במכללה היא כי "ההצלחה מחייבת", וכי ערך זה מהווה תנאי הכרחי למימוש יכולותיו של כל סטודנט באופן מיטבי, ולהגיעו להגשמה עצמית בתחום עיסוקו.


תואר ראשון בסיעוד
תוכנית השלמה לתואר ראשון בסיעוד לאחים/ות מוסמכים
תואר ראשון בניהול טכנולוגיות מידע
תואר ראשון בניהול במערכות בריאות
תואר שני בייעוץ חינוכי
תואר שני במנהל מערכות בריאות 
 
לקבלת פרטים ניתן לבקר באתר המכללה האקדמית לישראל –www.iac.ac.il 
 
 
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים