חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

חווית תלמיד - לימודי עיצוב

לימודים >> חווית תלמיד - לימודי עיצוב
דף הבית >> לימודי עיצוב >> חווית תלמיד - לימודי עיצוב
למה בחרתי ללמוד לימודי עיצוב? 
לימודי עיצוב היו מבחינתי בחירה טבעית כיוון שבתיכון למדתי במגמת אמנות ואני מאוד אוהבת לאייר ולצייר. בחרתי בלימודי עיצוב כי רציתי להרחיב את הידע שלי לתחומי העיצוב והפרסום וללמוד תואר שיהיה לי כיף לעסוק בו בעתיד, ובחרתי במכללה האקדמית גליל מערבי כיוון שרציתי סביבת לימודי עיצוב שהיא לא נורא תחרותית וכן בגלל שהיא משלבת תואר אקדמי.
לימודים - מידע
לימודי עיצוב - מידע נוסף
לימודים - מידע
מה אהבתי בלימודי עיצוב
במסגרת לימודי עיצוב חוויתי היכרות עם תחומים חדשים כגון: עיצוב, פרסום, אנימציה, גרפיקה ממוחשבת ועוד. לימודי עיצוב הם לימודים תובעניים כיוון שהם דורשים יצירתיות ומצוינות ובזכותם למדתי הרבה על עצמי והיכולות שלי, למדתי לקבל ביקורת ולהוציא את המיטב שבי.
 
מה הפתיע אותי בלימודי עיצוב 
כאשר לומדים לימודי עיצוב נחשפים למרצים מוכשרים בעלי רעיונות לא שגרתיים ומעוררי הערצה ולאט לאט אתה מגלה בעצמך את היכולת להעיז, ללכת על הדברים המיוחדים, המפתיעים או הלא קונבנציונליים ולחשוב בצורה יצירתית. בסופו של דבר אפשר לומר שמה שהפתיע אותי בלימודי עיצוב זה אני - עד שהגעתי לשלב שבו הסתכלתי על תיק העבודות שלי, לא ידעתי שיש בי את זה.
 
לימודים - מידעהקורס שהכי אהבתי בלימודי עיצוב
לימודי עיצוב כוללים מסלולי אנימציה ואיור שנמשכים לאורך כל התואר. תחום האיור הוא תחום שאני אוהבת עוד מתקופת לימודי בתיכון, והמרצה שלי, אמירה פרידמן, שהיא מאיירת מקצועית מוכרת ומוערכת, ידעה לזהות אצל כל אחד מהסטודנטים את טכניקת האיור והגישה המתאימים לו, ולכוון אותו בצורה הטובה ביותר ליצירת איור אילוסטרציה מקצועי.
 
לימודים - מידע הקורס שהכי לא אהבתי
תלת מימד הוא תחום שנלמד במשך כל 3 השנים של התואר, ולכל אורכו לא הצלחתי להתחבר אליו. קורס תלת מימד מתמקד במסגרת לימודי עיצוב, בעיצוב מוצר. אחד הדברים שלומדים בו זה פריסות – הפיכה של דו מימד לתלת מימד, ולי הוא היה קשה כי הראיה המרחבית שלי יותר חלשה.

הקטע הכי הזוי שעברתי בלימודי עיצוב 
לימודי עיצוב גורמים לך לפרק את הפרסומות. אתה מוצא את עצמך נוסע באוטו או צופה בטלוויזיה ובמקום להביט בפרסומות או להתעלם מהן, אתה מתחיל לנתח לעומק את סוגי וגודל הפונט, את המסר ובאיזו טכניקה – אבדה לי תמימות הפרסומות. J

שורה תחתונה
  
הלימודים מאוד מעניינים ומאתגרים. אתה לומד המון ובעיקר על עצמך. בחרתי בלימודי עיצוב במכללה האקדמית גליל מערבי משום שהתואר שם משולב עם תואר אקדמי מאוניברסיטת בר אילן. עם זאת, מכיוון שלימודי העיצוב במכללה היו במסגרת גוף נפרד מהמכללה האקדמית, היינו עדים להמון בעיות וחסרונות כמו חוסר מודעות למחלקה ולפעילותה מצד שאר הסטודנטים והצוות האקדמי השייך לבר אילן. בעיה נוספת היא שלא הייתה תחושה של "רק עיצוב" כמו במכללות ייעודיות ללימודי עיצוב ותקשורת חזותית.  
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים