חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי פסיכולוגיה אוניברסיטת חיפה - חווית תלמיד

לימודים >> לימודי פסיכולוגיה אוניברסיטת חיפה - חווית תלמיד
דף הבית >> לימודי פסיכולוגיה >> לימודי פסיכולוגיה אוניברסיטת חיפה - חווית תלמיד
למה בחרתי בלימודי פסיכולוגיה? 
מבחינת הלימודים עצמם, בחרתי בלימודי פסיכולוגיה כי זה משהו שסקרן אותי הרבה זמן, שכן אני יודע הרבה פעמים לקרוא אנשים נכון, ואולי אפילו לתת עצה טובה שמראה חשיבה מתאימה. מה שגרם לי בסוף לבחור במסלול לימודים זה היו שני חברים שלי שסיימו את התואר השני שלהם בפסיכולוגיה שאמרו שאני מתאים לתחום.
מבחינת האוניברסיטה,הבחירה המרכזית שלי הייתה בין אוניברסיטת בן גוריון, לבין אוניברסיטת חיפה . בתכלס השיקולים הם דיי פשוטים עבורי. רציתי אוניברסיטה שבה לימודי פסיכולוגיה נחשבים טובים, שיש בה גם לימודים בתחום מדעי המחשב ושיהיה לה שם בתחום לימודי פסיכולוגיה. 
לימודים - מידע
לימודי פסיכולוגיה - מידע נוסף
לימודים - מידע

מה אהבתי בלימודי פסיכולוגיה
קודם כל, מבחינתי זה היה להכנס לתחום לימודים חדש. לימודי פסיכולוגיה זה תחום עצום שלא ידעתי כמה גדול הוא לפני שנכנסתי אליו. חשבתי כמו רוב האנשים שלימודי פסיכולוגיה זה רק הפסיכולוגיה הטיפולית, תחום לימודים שפחות משך אותי במחשבה קדימה, ואז הופתעתי לטובה מכמות התחומים שהלימודים כוללים.

מה הפתיע אותי בלימודי פסיכולוגיה? 
הפתיעו אותי האנשים, לטובה ולרעה. שמעתי הרבה על הגישה הנוראה של האנשים שלומדים את התחום ועל התחרות הנבזית והתפלאתי לגלות שזה לא נכון בכלל לרוב האנשים שמה. לאורך תקופת הלימודים נתקלתי בהרבה אנשים טובים שרוצים לעזור אחד לשני אם הם יכולים. אמנם היו כמה בנות מיוחדות באנטיפטיות שלהם (כמו מישהי שכשביקשתי ממנה שדכן היא הפנתה אותי ברצינות גמורה לחנות של האוניברסיטה) אבל הן בהחלט המיעוט בתואר.

לימודים - מידעהקורס שהכי אהבתי
הכי אהבתי את קורס מבוא לפסיכולוגיה, זה הקורס שהראה לי כמה דברים יש שונים בתוך התחום ולימד אותי קצת מהכול. זה הקורס הראשון שלוקחים במסגרת לימודים בחוג לפסיכולוגיה, והוא מרגש וחדש ומעניין כשאתה רק מתחיל את צעדיך בלימודי פסיכולוגיה.

הקורס שלמדתי בו הכי הרבה מכל תקופת הלימודים, היה הקורס בקוגניציה שמעביר אותו דוד נבון. אמנם המרצה קצת לא סגור על עצמו, והרבה פעמים מסתובב מסביב לנקודה אבל הוא הביא את הדוגמאות הכי מעניינות ומגניבות בתואר והחומר עצמו דיי מעניין.

לימודים - מידעהקורס שהכי לא אהבתי
הכי סבלתי מקורס למידה עם יפה ישורון – המרצה שעממה אותי למוות עם הקראה של המצגת אחת לאחת, ואנשים שהחזירו אותה אחורה כדי שהיא תסביר שוב את השקף הקודם, אפילו שהיא לא מסבירה כלום אלא מקריאה.

גם הקורס במבחנים פסיכולוגים הוא קורס בעייתי. המרצה אמנם דיי טוב בלהעביר את החומר אבל המבחנים זוועתיים וחומר הלימודים מייגע וטכני.

הקטע הכי הזוי שעברתי בלימודי פסיכולוגיה
היו הרבה קטעים הזויים במסגרת הלימודים אבל, הקטע אבל הכי הזוי היה שייך למרצה הקודם של קורס למידה, בחור בשם ריצ'ארד, שלמד אותנו בקורס מבוא לפסיכולוגיה. 
ריצ'ארד הוא חוקר מעולה בתחומו אבל פחות טוב באינטרקציות עם בני אדם, ומתוך כך הוא התמקד בשיעורים בלהסביר לנו למה קופי אדם הם הרבה יותר טובים ונעלים מהמין האנושי, קלל את סקינר בהתקפי זעם קלים, והיה נוטה בזמן דיבור להשען קלות על הכיסא שלו, להביט במבט מוטרד על התקרה ולא להסתכל על הכיתה במשך שיעור שלם.

שורה תחתונה
לדעתי לימודי פסיכולוגיה בחיפה הם אופציה לא רעה אם אתם רוצים להיות פסיכולוגים טיפוליים, אך אם אתם רוצים להיות חוקרים בתחום אולי שווה לברר על מקומות נוספים.

לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים