חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי מנהל אבטחת מידע

אבטחת מידע בארגונים וחברות היא כבר מזמן לא בגדר מותרות. המעבר לכלים דיגיטליים בשימוש חברות וארגונים וכמות המידע העוברת בכלים אלו מחייבת היערכות מחודשת בכל הנוגע לאבטחת המידע. מצב זה יוצר צורך אדיר בשוק לגיוס מנהלי אבטחת מידע איכותיים ומקצועיים.
לימודים - מידע
לימודים שונים - מידע נוסף
לימודים - מידע
מידע תחת התקפה
לאחרונה נפרצו למעלה מ-100 אתרים ישראליים, נחשפו עשרות אלפי כרטיסי אשראי השייכים לישראלים ופרטיהם האישיים של עשרות אלפי אזרחים (אתרי קופונים, אתרי נסיעות לחול, אתרים פיננסים וכדומה). כולנו זוכרים את הבהלה שאחזה בנו לנוכח חשיפת פרטי כרטיסי האשראי. מעבר לפגיעה בלקוחות, נוצרו עומסים כבדים על מוקדי שירות הלקוחות של החברות שנפגעו וכן נפגעה תדמיתם.
המתקפות האלו צפויות להימשך ולהחמיר עקב מניעים של גורמים עוינים והשתכללות של היכולות של האקרים לפרוץ לאתרים ומאגרי מידע. למעשה כל אתר המשויך למדינת ישראל עלול ליפול קורבן למתקפת סייבר. המתקפות מכוונות כנגד אתרי ממשלה ותשתיות לאומיות, מוסדות פיננסיים ואתרים עיסקיים. לאור ההתקפות החוזרות והצפי להמשכם, עולה הצורך לנקוט בפעולות מנע על מנת להתגונן מפני מתקפות אלו.

לימודי מנהל אבטחת מידע – תפקיד עם אתגר
בשנים האחרונות עובר העולם המודרני התפתחות חסרת תקדים ושינויים בשיתוף וצריכת המידע. רשתות חברתיות, המביאות עמם שיתוף מידע, וירטואליזציה ושרותי "ענן", מרחיבים את האיומים וסיכוני אבטחת מידע. כחלק משינוי התפיסה הארגונית בנושא אבטחת המידע נדרשת הכשרה לכוח אדם מקצועי בתחום. השכלה טכנית כבר אינה מספיקה. כדי להצליח בתפקיד מנהל אבטחת מידע נדרשת מנהיגות, יכולת ניהול והבנה של תהליכים עסקיים. האתגר הוא הוא לייצר אבטחת מידע אפקטיבית המתרכזת בבני אדם, בתהליכים והבנת הדרך הנכונה לאבטחת נכסי הארגון.
תפקיד מנהל אבטחת המידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת המידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון, בונים את תפקיד מנהל אבטחת המידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על האנשים ועל ההנהלה.

מידת ההצלחה או הכישלון של מנהל אבטחת המידע בתפקידו תלויה בכושר מנהיגותו להוביל את הארגון כולו להבנה לפיה ניצול נכון של טכנולוגיות אבטחת המידע וניהול יעיל של התחום, יכול להביא להצלחת הארגון בסביבה התחרותית בה הוא מתנהל.
הכשרה ייחודית בטכניון
ביחידה ללימודי המשך הבינו את הצורך והחשיבות של הכשרת כוח אדם איכותי ומקצועי בתחום הנחשב עדיין בתולי בישראל ופתחו מס' מסלולים לכך. ביו היתר ניתן למצוא קורס מומחי אבטחת מידע TCSE,  קורס מנהלי אבטחת מידע ועוד.
קורס ה- Technion Certified Security Administrator הינו היחיד בישראל להכשרת אנשי אבטחת מידע בשלושת היבטי התחום בצד התשתיתי –מיקרוסופט, סיסקו וצ'ק פוינט ומועבר בהדרכתם של בולטי המרצים בארץ. עם סיום הקורס הלומד מוכשר לעבוד כאיש סיסטם,תקשורת ואבטחת מידע. הקורס מעשי במהותו וכולל יישום פרויקטים רבים במקביל לידע התיאורטי הנרכש, בחינות המכשירות לתעודות בינלאומיות של היצרנים המובילים בעולם וסביבות תרגול וירטואליות מתקדמות שהוקמו במיוחד לכל מודול. כדי להבטיח את ההון האנושי שישתלב בחברות ויוביל את קדמת אבטחת המידע בישראל.

לינק לעמוד הרלוונטי ביחידה: http://bit.ly/Iyp3Py
לינק לעמוד הפייסבוק: http://www.facebook.com/cont.edu.technion
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים