חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי הנדסה תעשייה וניהול באוניברסיטת ת"א - חווית תלמיד

לימודים >> לימודי הנדסה תעשייה וניהול באוניברסיטת ת"א - חווית תלמיד
למה בחרתי ללמוד הנדסה , תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב?
החלטתי ללכת ללימודים של הנדסת תעשייה וניהול לפי שיטת האלימינציה.... חיפשתי מקצוע ריאלי שכולל עבודה עם אנשים ולא רק מול מחשבים ונוסחאות, ולימודי הנדסת תעשייה וניהול הוא התואר היחיד שהתאים לקריטריונים שלי, כל השאר נפסלו... ולמקרה שאתם תוהים- כמעט כל הסטודנטים שלומדים איתי לתואר הגיעו ללימודי הנדסת תעשייה וניהול באותה השיטה.
לימודים - מידע
לימודי הנדסה - מידע נוסף
לימודים - מידע
למזלי, הבחירה שלי התבררה כמצויינת. הנדסת תעשייה וניהול זהו מקצוע מאוד רחב הכולל אפשרויות רבות של תעסוקה בעתיד, וכולן מעניינות ומרתקות.

גם איכות החיים בעתיד הייתה חלק מהשיקולים שלי. זה לא פשע לחלום בגדול, ואפילו רצוי ומומלץ. אפשרויות התעסוקה עם תואר של הנדסת תעשייה וניהול כוללות מקצועות ניהוליים ש... איך נאמר? לא תמצאו את עצמכם רעבים ללחם עם כזאת עבודה.


לימודים - מידע מה אהבתי בלימודי הנדסה תעשייה וניהול ?
אני חושבת שהדבר שהכי אהבתי בלימודים של הנדסת תעשייה וניהול הוא הרעיון מאחורי המקצוע. כמו שכבר ציינתי, הגעתי לתואר בלי מושג קלוש לגבי הקורסים או תוכנית הלימוד. זו הייתה הפתעה מדהימה לגלות כמה שאני מתחברת לחומר הנלמד, וכמה זה כל כך מתאים לי. ייעול תהליכים בעזרת מודלים מתמטיים, מציאת דרכים יצירתיות לפיתרון בעיות בארגונים ועבודה נרחבת בתחומים רבים שלא "תוקעת" אותי בנתיב אחד ספציפי למשך שארית חיי. מבחינתי זה השילוב המדוייק בין לימודים ריאליים לבין האפשרות להביע את עצמי ולהיות יצירתית.

לימודים - מידע מה הפתיע אותי בלימודי הנדסה תעשייה וניהול?
אין ספק שרמת הקושי של לימודי הנדסת תעשייה וניהול תפסה אותי עם המכנסיים למטה. אני זוכרת שכשבוע לפני תחילת התואר התקיים מפגש בפקולטה להנדסה, שם דיבר איתנו סטודנט ללימודי הנדסת תעשייה וניהול שנמצא כבר בשנה הרביעית (איזו קנאה...). הוא אמר לנו משפט אחד שלעולם לא אשכח: "אם קיבלתם 60 ואתם מרוצים- סימן שאתם בהנדסה". ברוב תמימותי חשבתי שהוא צוחק, אבל למדתי מהר מאוד ש-60 זו לא מילה גסה, בעיקר לאחר שנכשלתי כישלון חרוץ במבחן הראשון שהיה לי בתואר. לאחר סימסטר או שניים כבר התאפסתי על עצמי, למדתי איך ללמוד ואיך להצליח לשלב את התואר עם חיים מעבר ללימודים. תאמינו או לא- אפילו קיבלתי מספר לא מבוטל של ציונים שמתחילים במספר 9 (ויש עוד ספרה אחריהם).

עוד דבר חשוב שהפתיע אותי לא פחות הוא הכיתה שלי. שמעתי כל כך הרבה דברים לא חיוביים על ההווי באוניברסיטת תל אביב, שבאתי בלי ציפיות גבוהות. מהר מאוד נוכחתי לדעת שטעיתי, ואנחנו כיתה מדהימה שלא מספיקים להרים אירועים, מסיבות, על האש, טיולים ועוד כיף כיף כיף...כלומר לימודים הם ממש לא כל הסיפור בתואר הזה באוניברסיטה.

לימודים - מידע הקורס שהכי אהבתי בלימודי הנדסה תעשייה וניהול

מבוא להנדסה, תעשייה וניהול - נשמע קצת בנאלי, אבל את הקורס הזה עברתי בסימסטר השני של הלימודים. עד אז לא היה לי אפילו רמז לגבי מה זה המקצוע הזה, והקורס הזה נתן לי בדיוק את מה שהייתי צריכה- סקירה כללית של לימודי הנדסת תעשייה וניהול, כלומר מה מחכה לי בהמשך התואר. מיותר לציין שהיה מעניין ומרתק, למרות שהמרצה שלי היה חסר יחסי אנוש לחלוטין.


לימודים - מידע הקורס שהכי לא אהבתי בלימודי הנדסה תעשייה וניהול
חשבונאות פיננסית - מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה בקורס הזה, הבנתי שהוא פשוט לא בשבילי. מה לעשות, לא התחברתי לדו"ח רווח והפסד, מאזנים והלוואות. זה הקורס הראשון בו החלטתי שאני פשוט לא מגיעה, ואשלים את החומר לקראת המבחן (במילא המרצה כל הזמן נתן דוגמאות של חברת מילקי, וכולם היו אוכלים מלאאא שוקולד בהפסקות בגללו). כמובן שזה התנקם בי בציון, אבל לפחות עברתי ושמתי את זה מאחוריי.

לימודים - מידע הקטע הכי הזוי שעברתי בלימודי הנדסה תעשייה וניהול
אני חושבת שהמבחן בחשבונאות הוא ללא ספק האחד הקטעים ההזויים שעברתי בלימודים. כמו שכבר אמרתי, החלטתי לעשות מעשה אמיץ ולא להגיע לשיעורים או לתרגולים. מיותר לציין שמאחר ולא היו תרגילים להגשה, לא נגעתי בחומר הלימוד בכלל במהלך הסימסטר. הגיעה תקופת הבחינות ונוכחתי לדעת שיש לי רק שלושה ימים ללמוד למבחן, ובשלושת הימים האלו למדתי את כל החומר. מסתבר שהייתי כל כך לא מחוברת לקורס שלא ידעתי בכלל שאפשר להביא דפי עזר למבחן, וכך הייתי היחידה במבחן ללא דפים... עד היום אני לא יודעת איך התאזן לי המאזן במבחן (גם אם אתם לא יודעים בדיוק מה זה- תאמינו לי, זה כמעט ולא קורה, גם לאנשים שיודעים את החומר מצויין), והצלחתי לעבור אותו בלי מועד ב'.
 
שורה תחתונה
אם אתם מתלבטים לגבי לימודים של הנדסת תעשייה וניהול, ומרגישים שאין לכם מספיק ידע והיכרות עם המקצוע כדי להחליט- זה בסדר. אף אחד לא באמת יודע מה זה המקצוע הזה עד שמתחילים ללמוד אותו. אבל אם אתם מחפשים משהו ריאלי, שנותן לכם את המקום לביטוי עצמי- אז אתם במקום הנכון. אני מבטיחה לכם שלא תתאכזבו.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים