חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי הנדסת תוכנה -אוניברסיטת בן גוריון - חווית תלמיד

לימודים >> לימודי הנדסת תוכנה -אוניברסיטת בן גוריון - חווית תלמיד
למה בחרתי בלימודי הנדסת תוכנה באוניברסיטת בן גוריון בנגב?
לימודי הנדסת תוכנה היו מבחינתי בחירה מתבקשת לאחר שעסקתי בתחום התכנות שנים רבות ואף סיימתי את שירותי הצבאי בתחום זה. מכיוון שבשנים האחרונות השוק השתנה וכיום נדרש תואר ראשון לפחות בכדי להתקבל לחברת היי טק, בחרתי בלימודים אלו.
הבחירה באוניברסיטת בן גוריון היתה כי יש בו חיי חברה מצוינים, וכי רציתי לגור רחוק מההורים. על אף שהלימודים חשובים מאד בעיניי, היה חשוב לי גם ליהנות במהלך התואר והבחירה נעשתה מתוך שילוב של שני השיקולים האלו.
לימודים - מידע
לימודי הנדסה - מידע נוסף
לימודים - מידע
מה אהבתי בלימודי הנדסת תוכנה?
האנשים שמתקבלים ללימודי הנדסת תוכנה בבן גוריון הם אנשים משעשעים למדי, כך שהאווירה במחלקה היתה מצוינת, הכרתי שם הרבה מאד אנשים שהפכו לחברים שלי ובילו איתי שעות לימודים רבות והזויות במעבדת המחשבים של המחלקה במסגרת עבודות משותפות שהיינו צריכים להגיש.

מה היתרונות והחסרונות של הלימודים בהם בחרתי?
אחד היתרונות הגדולים של לימודי הנדסה הם העובדה שבסופם מסיימים כהנדסאים, בניגוד לבוגרי מדעי המחשב המסיימים כבוגרי תואר בלבד. בין כל תחומי הלימודים בפקולטה להנדסה, תחום זה הוא המגוון ביותר והוא נוגע בהרבה מאד נושאים. החסרון הוא שבשל ריבוי הנושאים בהם עוסקים במסגרת לימודי הנדסת תוכנה, לא נכנסים לעומקם של דברים והידע האקדמי הנרכש במהלך שנות הלימודים ברובו שטחי.

מה הפתיע אותי בלימודים
כשמגיעים ללימודי הנדסה מתכוננים להמון קורסים מתמטיים, פיזיקליים וכו', אבל אף אחד לא הכין אותי לכמויות הקורסים בסטטיסטיקה אותם הייתי צריך לקחת במהלך הלימודים, והפתיעו אותי לרעה. עם זאת, דווקא מכיוון שלימודי הנדסה כוללים קורסים הנדסיים רבים, לא ציפיתי שיהיה מגוון רחב כל כך של תחומים, כמו זה שהתגלה לי בסופו של דבר והפתיע אותי לטובה.

הקטע הכי הזוי שעברתי בלימודים 
בשנה השנייה ללימודי הנדסת תוכנה היה לנו קורס בחשמל. באחד השיעורים אנשים הגיעו לכתה עם בירות ובייגלה והפכו את הכתה לפאב מאולתר תוך שיתוף פעולה מצד המרצה.

לימודים - מידעהקורס שהכי אהבתי בלימודים
הקורס שהכי נהניתי ממנו בלימודים הוא קורס תכנות ויזואלי של אבנר חצק. בקורס זה לומדים את שפת C#, שהיא אחת משפות התכנות החדשות יחסית בשוק, תוך דגש על תצוגה ויזואלית, בניית אפליקציות והתעסקות עם מאגרי מידע (DB).

לימודים - מידעהקורס שהכי לא אהבתי בלימודים
קורס ניהול הייצור הוא קורס שהגיע למערכת לימודי הנדסה בגלל שהוא מגיע מהמחלקה לתעשייה וניהול. הקורס עצמו היה מעצבן בשל השילוב בין מרצה משעמם, חומר שלא תורם בכלום ועבודות שגם המרצה מתקשה לפתור ודרשו יותר מדי השקעה.

בקיצור..
בבאר שבע יש אוניברסיטה עם חיי החברה הכי מפותחים ארץ מבין כל האוניברסיטאות ויש לה את הקסם שלה. אמנם לימודים הם דבר חשוב, אבל להשקיע או לא להשקיע בהם אפשר בכל מקום, אבל מה שעושים בזמן הפנוי באמת משנה את החוויה כסטודנט.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים