חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי הנדסת תעשייה וניהול, אוניברסיטת בן גוריון - חווית תלמיד

לימודים >> לימודי הנדסת תעשייה וניהול, אוניברסיטת בן גוריון - חווית תלמיד
דף הבית >> לימודי הנדסה >> לימודי הנדסת תעשייה וניהול, אוניברסיטת בן גוריון - חווית תלמיד
למה בחרתי בלימודי הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב?
לימודי הנדסת תעשייה וניהול מאפשרים בסופו של התואר להתקבל לכל הרבה תחומים בתוך המקצוע, ומצאתי רבים מאותם תחומי עניין אטרקטיביים עבורי ואופציונליים ככיוון לקריירה בסיום הלימודים. התלבטתי בין מוסדות לימודים שונים ובסוף בחרתי באוניברסיטת בן גוריון בנגב בגלל המוניטין המעולה של הנדסת תעשיית וניהול בה, בגלל האווירה בקמפוס שהיא אווירה למען הסטודנט ובשבילו ובשל מבחר מקצועות הלימוד הכלולים בקמפוס האוניברסיטה ומאפשרים לך להחשף לשלל אנשים ממסלולי לימודים השונים משלך.
לימודים - מידע
לימודי הנדסת תעשייה וניהול - מידע נוסף
לימודים - מידע

מה אהבתי בלימודי הנדסת תעשייה וניהול
לימודי הנדסת תעשייה וניהול הם לימודים ברמה מאוד גבוהה. הסטודנטים הלומדים את התואר הם ברמה אינטלקטואלית ואישית גבוהות מאוד, והאווירה בקמפוס מדהימה. כמו שכבר כתבתי, מדובר בלימודים שנחשפים בהם להרבה מאד תחומים ושניתן לבחור מתוכם אפיקי התמחות. הנדסת תעשייה וניהול הוא מסלול לימודים שמבטיח לך אפשרות לקריירה בסופו בניגוד למשל למסלול ניהול שהוא יותר תיאורטי ואקדמי.

מה החסרונות של לימודי הנדסת תעשייה וניהול?
לימודים בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול כוללים את תחומי התפ"י שרוב בוגרי התואר עוסקים בהם אח"כ כמנהלי קווי יצור ותפ"י. מכיוון שזה תחום לימודים מרכזי כל כך קיוויתי שהוא יהיה מעניין אך בפועל מצאתי את עצמי משועממת מאד מתחומי התפ"י (תפעול וייצור) המאפיינים את לימודי הנדסת תעו"נ. עבורי לימודים אלו היו רוטיניים ולא מתאגרים והתאכזבתי מהם.

מה הפתיע אותי בלימודי הנדסת תעשייה וניהול?
במסגרת לימודים בפקולטה להנדסת תעשיה וניהול חוויתי הפתעות טובות ורעות. אחת ההפתעות היתה שלמרות הזלזול בהנדסת תעשיה וניהול המוכנה על ידי המשמיצים הנדסת מעשייה וטיול, מדובר בלימודים מאתגרים וקשים שמספקים לך המון ידע חיוני. אחד הדברים שהפתיעו אותי לטובה הוא שבסופו של דבר, ועל אף שנהגתי להגדיר את עצמי כיותר הומנית מריאלית,  התחברתי יותר לתחום הנדסת מערוכת מידה ולתכנות ולאלגוריתמיקה הכלולים במסגרת הלימודים בו. קורס זה גרם לי להרגיש שאני באמת מפעילה את המוח ויוצרת משהו חדש.

לימודים - מידעהקורס שהכי אהבתי
מבוא למדעי המחשב – מקצוע שנלמד בשנה א', ע"י גידי כהן. לימודים אלו חושפים בפני הסטודנט את יסודות התכנות ע"י תכנות בשפת C שהיא שפת סף בתכנות. הקורס נותן פלטפורמה מעולה לקראת לימודים בתכנות בשפות שונות ואני אהבתי באופן אישי את האתגר וה"יצירה" בקורס הנ"ל .

לימודים - מידעהקורס שהכי לא אהבתי 
מבוא להנדסת תעשייה וניהול. גם קורס זה הוא חלק מתכנית הלימודים של שנה א' בתואר. הקורס הוא קורס מאוד חישובי ש"מראה" מהי הנדסת תעו"נ , אבל אני קראתי לו קורס לנגרות טכנית, כיוון שהוא אינו מצריך מהלומדים בו טיפת מחשבה עצמאית. 

בקיצור..
לימודי הנדסת תעשיה וניהול הם לימודים תובעניים, בעיקר בשנתיים הראשונות שלהם. בתקופת לימודים זו גם לא נפתחות אופציות למעבר בין מחלקות או פקולטות כך שאם לא בטוחים שזה הכיוון קיים סיכון כלשהו. בחוויה הסובייקטיבית שלי, אני מרגישה שאין מישהו שלא נהנה ללמוד בבן גוריון, אז אם מוכנים למעבר למקום מרוחק ולמה שנגזר מכך כלכלית, הבחירה באוניברסיטת בן גוריון בהחלט שווה. 

לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים