חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

מה כדאי לעשות לפני שמתחילים לימודים אקדמאיים?

לימודים >> מה כדאי לעשות לפני שמתחילים לימודים אקדמאיים?
 
סיימתם לימודי פסיכומטרי, הגשתם את טפסי הקבלה ללימודים, קראתם את החוברת למועמד, בחרתם במה תרצו לעשות תואר ראשון... ועד לתחילת הלימודים  נותר לכם זמן מה. את הזמן הזה, ניתן לנצל בצורה מיטבית בכדי להקל על העומס הקיים בדרך כלל במהלך סמסטר א' של תואר ראשון.
תיאום ציפיות
סמסטר הלימודים הראשון שלכם הולך להיות תובעני! אתם רק עכשיו מתחילים לימודים אקדמאיים והמשמעות היא שמעבר למשימות הגשה ונוכחות בשיעורים, אתם עוד מנסים להבין מי נגד מי. כדאי להערך מראש, כדי שחצי השנה הראשונה שלכם בלימודים תהיה פנויה ממשימות מיותרות (בייחוד עם אלו דברים שניתן היה להספיק לפני תחילת הלימודים בתואר).
חיפוש דירה
אם אתם מתחילים לימודים אקדמאיים במקום רחוק מבית ההורים, כדאי שתפנו את החודש+ שלפני פתיחת השנה לצרכי חיפוש דירה. החודש וחצי הקודמים לפתיחת שנת הלימודים הם תקופה שבה נעשה "מרתון" מציאת דירה, והתחרות על כל דירה להשכרה גוברת. שווה להתכונן מראש, ללמוד אילו אזורים שקרובים למוסד הלימודים בו תלמדו מתאימים לכם מבחינת דיור ולעקוב אחרי לוחות באינטרנט ובעיתונים מקומיים.
מציאת עבודה
לא כל הסטודנטים יכולים להרשות לעצמם להשקיע את כל זמנם בלימודים. חלקנו צריכים למצוא עבודה שתסייע במימון שכר הלימוד ושכר הדירה (ושיישארו כמה שקלים בצד לבירה עם החברים מספסל הלימודים). בכדי להגיע ללימודים עם עבודה מובטחת, שווה להציץ שוב בספח שקיבלתם מהמרכז הארצי לבחינות והערכה ולגלות האם יש לכם ציון פסיכומטרי גבוה מספיק בכדי להפוך למדריך פסיכומטרי. כך תוכלו להתחיל את ההכשרה לפני תחילת תואר ראשון ולא תאלצו לבחור בין הגעה לשיעור או ליום הדרכה. 

מקצועות מבוקשים נוספים בהם עובדים סטודנטים הלומדים לתואר הראשון כוללים עבודה כנציגי שירות בחברות שונות. מכיוון שתפקיד זה דורש אף הוא הכשרה, ומשום שתהליכי הקליטה לחברות אלו לוקחים זמן, כדאי להתחיל ולבדוק לגבי משרות אלו עוד לפני תחילת הלימודים.
טיול גדול
אחרי שלמדתם כל כך קשה לקראת מבחן פסיכומטרי ולפני שתתחילו להזיע על ציונים במסגרת לימודים לתואר ראשון, מגיעה לכם קצת מנוחה. לאחר השלמת יתר הדברים שכדאי לעשות לפני שמתחילים לימודים אקדמאיים, נצלו את הזמןשנותר בכדי לנוח, לנקות את הראש, לטיילולהנות.ברוב התארים לא באמת יהיו לכם חופשות סמסטר עקב מועדי ב' (לא עלינו), והפעם הבאה שתוכלו לנפוש היא רק 3-4 שנים אחרי. 
פטור מלימודי אנגלית
בכדי לסיים תואר ראשון באקדמיה על הסטודנט לעמוד בחובות האנגלית שלו. קיימות מספר דרכים לעשות זאת, כשהמתישה והיקרה מביניהן היא לקחת קורסי שפה אקדמאיים בדרך להשלמת החובה. בכדי להימנע מאופציה זו, כדאי לבדוק האם פרק האנגלית יש לכם ציון פסיכומטרי ברמת פטור. אם לא, אולי כדאי לכם לנצל את הזמן שנותר עד פתיחת שנת לימודים אקדמאית חדשה להתכוננות למבחן הפטור באנגלית – מבחן אמיר, ואף אולי ללימודים במסגרת קורס אמיר שיסייעו לכם להשיג את המטרה הזו.
להשגת פטור באנגלית, בין אם על ידי ציון פסיכומטרי ובין אם על ידי מבחן אמיר יש השפעה מכרעת על הזמן הפנוי שלכם במהלך תואר ראשון בכלל וסמסטר א' בפרט. גם מבחינה כלכלית ההשקעה בקבלת פטור זה לפני תחילת שנת הלימודים משתלמת.
זה לא בדיוק להגיע למנוחה ולנחלה...אבל בכל זאת, אתם מתחילים לימודים - תיהנו מזה!
הלימודים האקדמיים הם המטרה לקראתה עבדתם כל כך קשה עד כה. עכשיו, כשאתם שניה לפני שזה מתחיל, קחו נשימה עמוקה וזכרו ליהנות מהחוויה, וכמובן לקחת את זה ב- EZ.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים