חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי תעודה

לימודים >> לימודי תעודה

לימודי תעודה

לימודי תעודה ניתן ללמוד במגוון מקצועות, מסלולי לימוד והיקפים, כאשר במרבית המקרים המטרה היא הכשרה מקצועית בתחום ממוקד. עם סיום הלימודים יקבל הסטודנט תעודת גמר ממוסד הלימודים בו למד.
לימודים - מידע
לימודים שונים - מידע נוסף
לימודים - מידע
בישראל ישנו היצע עצום של קורסים שונים שבסופם מוענקת למסיימים תעודה. לימודי תעודה מתאימים גם למי שכבר יש לו השכלה אקדמאית ורוצה להרחיב את השכלתו בתחומים נוספים או שוקל לעשות הסבה מקצועית; רבים מהמורים מנצלים את שנת השבתון כדי להצטרף ללימודי תעודה בתחומים המעניינים אותם, להעלות את גובה השכר ולקבל גמול השתלמות. גם עובדים אחרים ואפילו מנהלים בחברות שונות יכולים להיעזר בלימודי תעודה כדי לשפר את יכולותיהם ולהתמקצע בתחומים חדשים.

לימודי תואר במכללה או אוניברסיטה הם לרוב לימודים מקיפים יותר, המאפשרים לסטודנט לרכוש השכלה רחבה בתחומים רבים. בחלק גדול מהמקרים עולה הצורך בלימודי תעודה, כאשר אותם סטודנטים מגיעים לשוק העבודה ומגלים כי דווקא ידע בתחומים מאוד ממוקדים יכול להגדיל את סיכוייהם לאייש את המשרות הנחשקות בענף.

לימודים - מידעתחומיי לימודי תעודה
אחד התחומים המוכרים בהם לא קיימים עדיין תארים אקדמיים אלא תעודה בלבד – הנו תחום הרפואה המשלימה \ האלטרנטיבית. תחום ההיי-טק גם הוא משופע בבתי ספר למחשבים המציעים קורסים במגוון תחומים ובהיקפים שונים שבסופם יקבלו הבוגרים תעודה שתאפשר להם להשתלב במקומות מכובדים בשוק התעסוקה בארץ.

גם אם החלטתם להתמקצע בתחום הביטוח או הפיננסים, תוכלו להירשם ללימודי תעודה ולמצוא מגוון קורסים שיספקו לכם ידע בסיסי בתחומים אלו. לימודי טכנאות והנדסאות הם תחומים פופולאריים נוספים שבסופם מקבלים הסטודנטים תעודה המאפשרת להם להשתלב בשוק העבודה בתחום התמחותם הספציפי.

למעשה, ישנם כמעט אינסוף מקצועות בהם ניתן לעבור הכשרה במסגרת לימודי תעודה: גישור, צילום, עריכת וידאו, שוק ההון, ביטוח, נדל"ן, מחשבים, מזכירות, סוכני נסיעות, ספורט, גרפיקה, תיאטרון, קולנוע, ציור, פיסול, אנימציה, כתיבה יוצרת, עריכה לשונית, תרגום, מוזיקה, לימודי שפות הם רק חלק ממקצועות אלה.

לימודים - מידעמשך הלימודים ועלותם
משך הלימודים משתנה מקורס לקורס. ישנם קורסים הנמשכים שבועות אחדים ואחרים הנמשכים כמה שנים. לימודי תעודה מתקיימים במוסדות שונים ומגוונים, החל ממכללות להנדסאים ולטכנאים, דרך בתי הספר ללימודי חוץ ולימודי תעודה של האוניברסיטאות השונות, וכלה בבתי ספר מקצועיים, מכללות ובמכינות שונות.

גובה שכר הלימוד משתנה בהתאם לשיקולים שונים: היקף הלימודים, אופי המסלול, מוסד הלימודים, תחום הלימודים ושיקולים נוספים.

לימודים - מידעמה הם תנאי קבלה?
תנאי הקבלה נקבעים לפי דרישותיו של כל מוסד, בהתאם להיקף הלימודים, לסוג ההתמחות, לסוג התעודה המוענקת, לניסיון הנדרש, לכישורים ולהשכלה הקיימת כבר, אך לרוב דרישות הקבלה לקורסים השונים של לימודי התעודה אינן גבוהות כמו אלה של לימודים לתואר.

בחלק מתוכניות הלימוד נדרשת השכלה אקדמאית ולעיתים אף תואר שני אך באחרות נדרשת תעודת בגרות או שלא נדרשת כלל השכלה קודמת. לעתים יש צורך בניסיון מקצועי מסוים או בראיון קבלה, בתחומים מסוימים תתבקשו אף להציג תיק עבודות. ישנן אוניברסיטאות בהן ניתן להמשיך לאחר סיום לימודי התעודה ללימודי תואר ראשון. 

לימודים - מידעלמי מתאימים לימודי תעודה?
לימודי תעודה מתאימים לשכבות אוכלוסייה שונות ולמגוון גילאים: חיילים משוחררים, מהנדסים, רופאים, אקדמאים, מזכירות, אנשי עסקים, פסיכותרפיסטים, פנסיונרים, מורים ולמעשה, לכל מי שחשקה נפשו להעשיר את השכלתו בתחום כלשהו.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים