חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודים בחו"ל

לימודים >> לימודים בחו"ל
לימודים בחו"ל
בשנים האחרונות לימודים בחו"ל הפכו להיות אופציה זמינה ואטרקטיבית עבור מי שמעוניין לרכוש השכלה אקדמאית. חלק מהסטודנטים הבוחרים באופציה של לימודים בחו"ל לקראת תואר ראשון עושים זאת בשל ציון פסיכומטרי נמוך יחסית המונע מהם להגיע לסכם המבוקש באוניברסיטאות ובשל העדפתם שלא ללמוד במכללה. אחרים מחליטים על לימודים בחו"ל לאחר שלא הצליחו לעבור את מבחני הקבלה לפקולטות נחשבות בארץ כגון רפואה או ארכיטקטורה ומעדיפים לנסות את מזלם בחו"ל.
לימודים - מידע
לימודים  שונים - מידע נוסף
לימודים - מידע
לימודים בחו"ל לתארים מתקדמים
בתארים מתקדמים לימודים בחו"ל הופכים לאטרקטיביים בשל האפשרות לחוות מוסדות לימודים זרים, לעבוד על מחקרים עם חוקרים חשובים בתחום העניין, וכאן נכנס בחשבון גם נושא היוקרה של חלק ממוסדות הלימוד בחו"ל כגון פרינסטון, ייל, הארוורד, MIT וכדומה, וכן השאיפה ללמוד במוסדות לימודים בעלי הכרה בינלאומית בתחומם או שידועים כאזור המתמחה בסוג מסוים של לימודים.
המדינות המועדפות ללימודים בחו"ל
לאחר שסקרנו את הסיבות שמושכות סטודנטים רבים כל כך להעדיף לימודים בחו"ל על פני לימודים בארץ, נגלה אילו מדינות הן המועדפות ביותר על סטודנטים המעוניינים ללמוד בחו"ל. כצפוי, היתרון הגדול הוא למדינות דוברות אנגלית כגון אנגליה, ארה"ב וקנדה. אחריהן נמצאות מדינות שונות באירופה כגון איטליה המהווה מוקד משיכה לסטודנטים לאדריכלות, הונגריה המהווה מוקד משיכה לסטודנטים לרפואה, צרפת מהווה מוקד עלייה לרגל לחובבי בישול וקולינריה וכן הלאה.
 
מתי לימודים בחו"ל עדיפים?
עבור סטודנטים בעלי אזרחות זרה האופציה של לימודים בחו"ל עשויה להתגלות אף כזולה יותר מאשר לימודים בארץ במסגרת מכללה. הסיבה לכך היא שבחלק לא מבוטל ממדינות העולם הלימודים לבני אותה ארץ מסובסדים על ידי המדינה, כך שלבעלי דרכון זר שווה להציץ בהטבות האקדמאיות שהם זכאים להם בארץ המוצא שלהם.
 
לימודים בחו"ל עדיפים גם כאשר מתכננים לעבוד בארץ שבה למדנו שכן תוכניות הלימודים משתנות בין מדינות בהתאם לתפיסות המקובלות באותה הארץ ולפרקטיקות הנהוגות בשוק העבודה בה. כך לבוגר מנהל עסקים מאוניברסיטה אמריקאית יהיה קל יותר להשתלב בפירמות בארה"ב ביחס לבוגר מנהל עסקים באוניברסיטה ישראלית. 
 
מה חשוב לדעת לפני שמחליטים על לימודים בחו"ל?
אמנם בשביל לימודים בחו"ל לא תזדקקו לציון פסיכומטרי אך יתכן ותאלצו לגשת למבחני מיון בסגנונו. אחד המבחנים המקובלים ביותר הניתנים למי שאינו דובר אנגלית שפת אם הוא מבחן Tofel או IETLS הבודקים יכולות שיחה, כתיבה והבנה של השפה האנגלית. קיימים מבחני מיון נוספים כגון SAT, GMAT, GRE  ועוד ועל כן לפני תחילת הלימודים יש לבדוק באילו מבחנים תצטרכו להבחן ובאילו מועדים הם נערכים בארץ.
 
המחיה בחו"ל אינה זולה על פי רוב, ועל כן במידה ואתם מעוניינים ללמוד בחו"ל עליכם להערך לכך כלכלית אם באמצעות חסכונות ואם באמצעות מלגות. משרת סטודנט בחו"ל מוגבלת בהיקפה ועל כן לא כדאי להסתמך רק עליה.
 
עוד נושא שחשוב לתת עליו את הדעת לפני שניגשים ללימודים בחו"ל הוא ההכרה של מוסדות הלימוד בארץ בתעודה שהם מעניקים. עבור מי שמעוניין לחזור לארץ, כדאי שהאוניברסיטה בה הוא עתיד לבלות את השנים הבאות תעניק לו כרטיס כניסה קביל לשוק העבודה או לאקדמיה הישראלית.
 
 
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים