חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי קולנוע

לימודים >> לימודי קולנוע

לימודי קולנוע וטלוויזיה

ב-100 השנים האחרונות הקולנוע רתק אליו שוב ושוב מיליארדי צופים ברחבי העולם והציע להם הפסקה מהיום-יום ומעבר לעולם מרתק שנבנה על מנת להפיח בהם רגשות של צער, שמחה, התרגשות ופחד. לימודי קולנוע וטלוויזיה הם הלימודים עבור אותם האנשים שמתרגשים מזוויות הצילום הייחודיות במקום מהופעתו של בראד פיט על המסך, מתמוגגים מהתאמת הסאונד לויזואל בסרטים של טרנטינו וחושבים שהתסריטאים של החשוד המיידי ושתיקת הכבשים הם לא פחות מגאונים.
הפריצה הגדולה של הקולנוע הישראלי בשנים האחרונות, שהתבטאה בהשתתפות סרטים כגון "ואלס עם באשיר" ו"בופור" בטקסי פרסי קולנוע בין לאומיים, כמו גם הצלחתן של דרמות טלוויזיוניות ישראליות, גרמו לרבים להתעניין בלימודי קולנוע וטלוויזיה.
לימודים - מידע
לימודי קולנוע - מידע נוסף
יש 0 עמודים
לימודים - מידע
לימודים - מידעמסלולי לימודי קולנוע וטלוויזיה
במסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה נחשף הסטודנט לתעשיית הקולנוע מזוויות שונות. הוא לומד להכיר את ההתפתחויות וההיסטוריה של הקולנוע על מאת שנותיו, המשמעויות החברתיות של הטלוויזיה והקולנוע והפיכתם ממסמלי מציאות ליוצרי מציאות, ואף ההשפעות של הקולנוע והטלוויזיה על תוויות חברתיות, עמדות פוליטיות וקביעת הנושאים הבוערים. לימודי קולנוע וטלוויזיה מקנים ללומד גם את הזווית הטכנולוגית ובמסגרתם נלמדים קורסי הבסיס בטכנולוגיה, חשמל ואלקטרוניקה ואף מתמטיקה הנחוצים לעבודה בתחום.
לימודי קולנוע וטלוויזיה מספקים ללומד ידע בסיסי בתחומי הצילום, התאורה והקול, עיצוב קולנועי ובימוי, הפקה ועריכה. במסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה ניתן להתמחות במגוון מסלולים, המספקים התמחות באספקטים שונים של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה. הסטודנטים יכולים לבחור בין מסלול בימוי ותסריטאות במסגרתו לומדים הסטודנטים את עקרונות כתיבת התסריט והבימוי, מסלול הלחנה ופס קול, מסלול אנימציה למעוניינים ללמוד את תחום האנימציה הקולנועית ומסלול טלוויזיה המכשיר את הלומד ליצירת והפקת תוכניות וכתבות טלוויזיוניות.
במסגרת הלימודים התלמידים יוצרים הפקות קולנוע וטלוויזיה לאורך השנה ומתמקדים בהכנת סרט הגמר שלהם שמהווה את עיקר תיק העבודות שלהם. מרבית מוסדות הלימוד המציעים מסלולי לימוד קולנוע וטלוויזיה עובדים בשיתוף עם ערוצי שידור שונים ועם פסטיבלים והם מאפשרים לסטודנטים להציג פרויקטים פרי עבודתם. בחלק ממוסדות הלימוד אף נעשה סטאז' מעשי בהפקות, תוכניות ואולפני הקלטות.

לימודים - מידעהיכן ניתן ללמוד קולנוע וטלוויזיה?
לימודי קולנוע וטלוויזיה לתואר ראשון נמשכים בין שלוש לארבע שנים. אוניברסיטת תל אביב היא האוניברסיטה היחידה בארץ בה מתקיימים לימודי קולנוע וטלוויזיה. האוניברסיטה מציעה תואר BA במגמת הפקה, תסריטאות או המגמה העיונית, אותה ניתן לקחת גם במסלול דו חוגי. עם זאת, לימודי קולנוע וטלוויזיה מתקיימים במכללות רבות ברחבי הארץ, ובהן ניתן ללמוד גם אנימציה, יצירת פס קול, ניו מדיה, אומנות הקולנוע, פילוסופיה קולנועית והוראת קולנוע. באוניברסיטת תל אביב ניתן גם להמשיך בלימודים לתואר MFA בקולנוע וטלוויזיה.
בנוסף, קיימות גם מכללות ומוסדות לימוד פרטיים ללימודי קולנוע וטלוויזיה, המקנים לסטודנט מגוון הכשרות בתחום הקולנוע והטלוויזיה. במוסדות אלו משך הלימודים עשוי אף להיות קצר יותר ולנוע בין מספר חודשים לשנתיים, והן מעניקות מגוון של תארים ותעודות כדוגמת תואר הנדסאי קולנוע וטלוויזיה, תואר בהוראת תקשורת וקולנוע המשלבת לימודי קולנוע עם לימודי הוראה ותחומים נוספים, הנדסאי מערכות קולנוע וטלוויזיה, BFA באומנות הקולנוע והטלוויזיה או לימודי תעודה בתחומי הקולנוע והטלוויזיה.
המקומות המועדפים על סטודנטים המעוניינים בלימודי קולנוע וטלוויזיה בחו"ל הם אוסטרליה, אנגליה וארה"ב. גם בחו"ל קיימים מסלולים שונים הנעים ממסלולי תעודה מקצועיים ועד מסלולים לתואר. אלו שחושבים על לימודי קולנוע וטלוויזיה בחו"ל צריכים להתחשב במגבלות השפה, לקחת בחשבון את העלויות הנלוות להפקת סרטים וכמובן את שכר הלימוד ויוקר המחייה.
מכיוון שקיימים מסלולים רבים בהם ניתן ללמוד לימודי קולנוע וטלוויזיה, תנאי הקבלה משתנים בין המוסדות, אך מרבית המוסדות דורשים ציון פסיכומטרי, בגרות מלאה, לפחות 4 יחידות באנגלית בציון עובר, ראיון אישי, תיק עבודות או מבחן התאמה.

לימודים - מידעמה קורה אחרי קבלת התואר?
בסיום לימודי קולנוע וטלוויזיה הבוגרים יכולים להשתלב בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע והתקשורת לפי תחום התמחותם. העבודה בתחום נעשית על בסיס הפקות ובמסגרת פרילאנס, כאשר רבים מאנשי התעשייה חברים באיגודים המקצועיים על מנת לשפר את תנאי השכר שלהם. השנים הראשונות בתחום נחשבות לקשות ובוגרי לימודי קולנוע וטלוויזיה רבים מוצאים את עצמם מתחילים מתפקידים זוטרים כגון עוזרי בימוי והפקה ומתקדמים תוך כדי צבירת ניסיון. כמובן שפרוטקציות ומרפקים מסייעים בתחום, אבל גם נחישות ומוטיבציה יכולים להביא להגשמת החלום. דווקא בתחומי התאורה והסאונד קיימים ביקושים בתחום העבודה וההשתלבות בשוק לבוגרים אלו עשויה להיות קלה יותר.
מורה נבוכים – האם לימודי קולנוע וטלוויזיה זה ה-דבר בשבילי?
לימודי קולנוע וטלוויזיה נחשבים למהנים ואפילו לקלילים יחסית, אבל זה בתנאי שאהבת הקולנוע והטלוויזיה טבועה בדמכם והיצירתיות מפעפעת לכם בורידים. כמו בכל המקצועות שדורשים יצירתיות, הקושי הוא בליצור משהו גדול ואיכותי שיעמוד בסטנדרטים המקצועיים שיעמידו בפניכם המרצים. תחום הקולנוע והטלוויזיה בארץ קטן יחסית ולכן קשה להשתלב בו. לאלו מכם שמעוניינים ללמד את התחום אולי כדאי לשקול מסלולים המשלבים תעודה הוראה, משום שמקצוע זה הפך להיות פופולרי מאד כמגמת לימוד בתיכונים בשנים האחרונות.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים