חיפוש באתר
לימודים - מועדפים הוסף למועדפים פורום לימודים פורום לימודים - יצירת קשר יצירת קשר רוצה שנציגי המכללות יתקשרו אליי:
Limoodim.co.il
פורטל לימודים
 
כל המידע על לימודים בישראל - מבגרויות, פסיכומטרי ועד התואר השני
מסלולי לימודים ועוד
לקויות למידה לימודי משפטים
לימודים - לקויות למידה לימודים - משפטים
לימודי הוראה לימודי אדריכלות
לימודים - הוראה לימודים - אדריכלות
לימודי קולנוע מנהל עסקים
לימודים - קולנוע לימודים - מנהל עסקים
לימודי פסיכולוגיה סטודנטים
לימודים - פסיכולוגיה לימודים - סטודנטים
לימודי עיצוב לימודי הנדסה
לימודים - עיצוב לימודים - הנדסה
לימודי שוק ההון לימודי רפואה
לימודים - שוק ההון לימודים - רפואה
בגרויות פסיכומטרי אנגלית

לימודי אנגלית

לימודים >> לימודי אנגלית

לימודי אנגלית

 
לימודי אנגלית - מידע נוסף

לימודי אנגלית - השפה הבינלאומית


נראה כי לימודי אנגלית מעולם לא היו חשובים יותר - אנגלית היא השפה הרשמית המדוברת בחמישים ושלוש מדינות בעולם, וביניהן ארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה וקנדה. היא גם השפה המדוברת ביותר בעולם ונחשבת, מטבע הדברים, לשפה בינלאומית. הגלובליזציה, האינטרנט המקשר בכל רגע בין אינסוף בני אדם הנמצאים בפינות שונות על פני הגלובוס באמצעות רשת וירטואלית ענקית, התקשורת הבינלאומית והתפתחות המדעים הם רק חלק מהתחומים המעידים על חשיבותה הרבה של השפה הנפוצה ביותר בעולם.
זוהי, למעשה, שפה המקשרת בין עמים, בין אנשים ובין תרבויות שונות. מסיבות אלה, הפכה האנגלית כמעט לשפה הכרחית במציאות המודרנית במאה ה-21. אמנם לימודי אנגלית ובכלל, כל שפה זרה - אינם בהכרח פשוטים, אך התועלת שבהם היא רבה.
שלא כמו דוברי שפות אחרות, עבור דוברי עברית לימודי אנגלית הוא לעיתים אתגר; בין עברית ובין אנגלית קיים שוני בסיסי מבחינת האותיות, במבנה המשפטים וברקע התרבותי השונה של השפה. השפה האנגלית הושפעה מאוד לאורך השנים משפות אירופיות שונות, בניהן הצרפתית והגרמנית והיא (שלא כמו העברית) איננה שפה פונטית.
מסיבה זו, קשה לעיתים לדובריי עברית לאיית נכון את המילים. למרות קשיים אלה, היום ישנן שיטות רבות ללימוד אנגלית: אם תשהו מספיק זמן בסביבה דוברת אנגלית תשתפר האנגלית שלכם ללא היכר; לעיתים צפייה בטלוויזיה ובסרטים תורמת מאוד במהלך לימודי אנגלית; קריאת ספרים, מאמרים ואפילו טקסטים באתרי אינטרנט שונים באנגלית גם היא מועילה מאוד, אך לשם השגת שליטה מלאה בשפה כדאי לבחור בתהליך לימודי אנגלית בקורס מסודר.

במה מתמקדים לימודי אנגלית?


לימודי אנגלית לרוב מתמקדים בשלושה תחומים: שיפור מיומנות הדיבור, שיפור הקריאה ושיפור הכתיבה. מיומנויות נוספות הנרכשות במקביל הן, הבנת הנקרא והבנת הנשמע. עם זאת, מרבית המכונים והקורסים המלמדים לימודי אנגלית שמים דגש בעיקר על הקניית מיומנויות דיבור טובות יותר ויכולת שיחה קולחת באנגלית. לימודי אנגלית מתקיימים לרוב במסגרת קורסים שונים, המחולקים לפי רמות משתנות:
קורס לימודי אנגלית לרמת מתחילים - קורס זה מתמקד בעיקר בפיתוח יכולת ניהול שיחות בסיסיות בשפה האנגלית. הסטודנטים בקורס לימודי אנגלית לרמת מתחילים רוכשים כלים לתקשורת בסיסית ויעילה גם באמצעות מגוון פעילויות אינטראקטיביות בקבוצות קטנות או בזוגות. במסגרת הקורס מושם דגש על רכישה של אוצר מילים וביטויים נפוצים, לימוד יסודות הדקדוק ומבנה המשפט, פיתוח יכולות ניהול שיחה בסיסית באנגלית ולימוד קריאה ברמה בסיסית.

קורס לימודי אנגלית לרמה בינונית


קורס לימודי אנגלית לרמה בינונית מיועד לסטודנטים עם ידע קודם באנגלית המעוניינים לשפר, להעמיק ולחזק את השליטה בשפה. במסגרת הקורס מושם דגש גם על ביטוי יצירתי ודינאמי. הקורס כולל: שיפור הדיבור והדיוק בשימוש בשפה, הרחבה של אוצר המילים, שיפור השליטה בדקדוק ולימודי קריאה מתקדמים יותר.

קורס לימודי אנגלית לרמת מתקדמים


קורס לימודי אנגלית לרמת מתקדמים מיועד בעיקר לליטוש השפה, לשליטה גבוהה יותר, לדיוק במבנים הדקדוקיים ובהגייה. במסגרת הקורס מתנהלות שיחות במגוון נושאים מורכבים, מושם דגש רב, הן על שטף הדיבור והן על הדיוק, נלמדים ביטויים שגורים ומוקדש זמן לקריאה של מאמרים, עיתונים וטקסטים אחרים.

בישראל ישנם היום בתי ספר רבים המתמחים בהקניית שליטה בשפה האנגלית. וולסטריט, ברליץ, דיאלוג רק חלק מהם. נוסף לכך, אפשר גם ללמוד לימודי אנגלית "On-line" ברשת האינטרנט. כמובן שגם מכוני ההכנה לפסיכומטרי מציעים במסגרת ההכנה קורסים באנגלית וגם במסגרת קורסי הכנה של מבחן אמיר.
לימודים ימים פתוחים לימודים באינטרנט פורום לימודים צור קשר מפת אתר  קידום אתרים
כל הזכויות לתכני אתר זה, שמורות לבעלי פורטל Limoodim.co.il.
לייבסיטי - בניית אתרים